Rowenta RH8565 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH8565 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Marc223 28-03-2011
Geschreven voor: Rowenta RH8565 grijs

Wat ons betreft een miskoop. Het zuigen met de delta driehoek gaat lastig, je kunt niet makkelijk onder kasten, banken e.d. zuigen. Daarnaast moet je geregeld haar losknippen uit de zuigmond, en het legen van het reservoir en reinigen van filter kosten veel meer tijd dan bij gewone stofzuiger. Tenslotte gaat het zuigen veel langzamer dan met een gewone stofzuiger. Na een maand toch een reguliere stofzuiger besteld, deze gaat in de prullenbak.

laszlo1 25-05-2010
Geschreven voor: Rowenta RH8565 grijs

Ik had het volgende probleem met de rowenta air force 24v, bij het monteren ging het bovenstuk niet in het onderstuk, klantenservice Rowenta gebeld, daar kreeg ik te horen dat je met je volle gewicht van bovenaf op de steel moet drukken, je hoort een klik en de 2 stukken zitten nu goed in elkaar, vervolgens kun je de schroef erin draaien. Let op, monteer de zuigvoet nog niet wanneer je er kracht op zet!

kodoke 13-03-2010
Geschreven voor: Rowenta RH8565 grijs

Op 08 02 2010 stofzuiger aangekocht en heel tevreden. Wordt elke dag gebruikt, zeker nodig met een hond in huis.Ben altijd weer verbaasd van de kracht van dit toestel.Geen gedoe met kabel en slang, geen stofzak nodig. Heel gebruiksvriendelijk.Een beste koop.

robbrouwers68 01-02-2010
Geschreven voor: Rowenta RH8565 grijs

een hele fijne zuiger,ook voor op hoogpolig tapijt.